Da'n före da'n

Ja, då är det den 24:e idag. Dagen före dopparedagen skulle man kunna kalla det kanske? Om man inte har en almenacka så och titta i så kan man ju ta en titt i kylskåpet, för det avslöjar ju en hel del.. halvtom(halvfull?) ketchupflaska, 2-3 pepperoni som simmar i nån slags inläggning, 2 flaskor saft, en tabasco flaska, ett smörpaket och en burk sambal. För dem som någon gång i livet lagat mat kan ju räkna ut att med det jag har just för tillfället så blir det inga mästerverk utförda i köket. Så vi får helt enkelt invänta dopparedagen.
Jag har lite mat så jag kan äta idag ändå, så oroa er inte att jag ska svälta.

Skejtade hem från jobbet idag, skönt för mig och bra för miljön :O wtf? haha.

Ser faktiskt fram emot helgen nu.. :) Ska bli keeeewl!!
Hmm.. battle.net med nerdragna persienner eller sitta på balkongen i solen och låtsas dricka en iskall folköl? >_<



Jag i nåt försök att vara jewltomte.

Kommentarer
Postat av: Becccan

Söt du är då :P

2008-04-24 @ 22:34:10
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0