EN VECKA

Idag var det en vecka sen Rebecca kom hem till Sverige igen, och mitt liv börjar sakta men säkert bli till vad det en gång var..
Jag tror ingen förstår hur mycket jag saknat henne. Det har vart helt jävla sjukt.
Jag är så glad att vi är tillsamans gumman, du gör mitt liv roligt. Vad vore jag utan dig?

Igår vart det lite filmtittande. Rätt bra film på 4:an har jag för mig det var..
Hade en underbar dröm inatt oxå. Kändes som den varade hela natten, var riktigt glad när jag vaknade :)

Nu lär jag jobba vidare.. xD

Lägntar efter dig gumman!
Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Becccan

Hej gubben :) Vad go du är! Ses efter jobbet! Pussen

2008-04-14 @ 13:49:24
URL: http://becccan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0