Längesen

Längesen man uppdaterade detta.. Mycket har hänt på sistone. Jag har köpt ny bil, jag har skejtat som aldrig förr, Jag har möblerat om. och jaaa, en massa annat skit oxå. Inget har gått gått förbi mig onoterat dock.. Just nu är jag på gott humör lite halvrisig från igår.. Men vad gör man inte..
Semester nu och vädret är skönt. Idag blir det inte mycket avancerat utan mest chill. Tänkte försöka mekka i en ny stol i bilen iaf.. Kanske blir bra. Kan bli JÄVLIGT bra..
Jag har skaffat en ny tjej. Hon har fyra hjul och är svart.. Jag är kär!
Undrar om man ska dammsuga nån dag. vore jävligt najs..

Korvgrillning i skateplazan.. Tur att man inte har nån ful min.. :P

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fan va du är kool, får jag länka till dig? xD

2008-08-26 @ 20:07:08
URL: http://blog.addestyle.se
Postat av: krippeochsippe

HÄJ HÄJ, vi har en blogg för livstilsmedvetna män som du, kika in och njut av våran art deco hörna :)



tack på förhand



krippe och sippe

@

krippeochsippe.blogg.se

2008-09-05 @ 18:28:23
URL: http://krippeochsippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0