Måndag

Då var det måndag igen. Peppen som jag hade på jobbet i fredags var som bortblåst och jag kan inte fatta vart den tog vägen.. Jag antar att den försvinner samtidigt som vädret blir sämre..
Idag har man inte gjort mycket. Kom hem och laga lite mat sen suttit vid datan. Var upp till becca och lånade kameran en sävng och tog lite pix på bilen :]
Inte den mest avancerade dagen direkt men man måste han sånna dagar oxå.. Imorgon vet jag inte vad man ska göra..

Snart semester oxå :D haha. Nu när det känns som hösten är på G. Men jag kan säga att den kom lägligt och att den kommer bestå av mycket skate [om vädret inte kukar ur] Plazat öppnar ju 10:e aug och sen bär det av till lkpg den 28 :] SKATEBOARD <3
Kanske även får bort mina tankar en stund.. Vill fan inte det ändå..

Nu ska jag lägga in den största snus jag nånsin tagit sen ska jag käka fefferoni och glutta på televisionen eller kanske kasta mig in på b.net :]

cya1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0