Fortsättning på lycka

Skrev ju ett inlägg igår om lycka. Så idag kom jag på att jag ska göra ett test på hur lycka kan se ut, så efter jobbet stack jag ner och köpte den mörkaste ölen, saltaste nötterna, saftigaste lövbiffen och starkaste ölkorven. Så jag ska göra lövbiff med persiljesmör och pommes. Och jag kan ju säga att det redan pirrar lite i magen^^
Måste säga att lyckan är ganska stor över detta lilla spektakel. Dock fattas det en stor del och det kan ju dem flesta lista ut vad det är snabbare än janne josefsson "hur menar du nu" "förklara dig"..


Kommentarer
Postat av: Becccan

Härligt du :D

haha vad rolig du är ;P

2008-12-10 @ 19:55:08
URL: http://becccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0