Karatefyllans framfart gör mig hel.

Japp det kan man säga. En redig fylla är vad man behöver ibland. Gårdagen var kantad av olika känslor som åkte genom kroppen. lustiga intryck och finurliga tankar. En riktigt bra kväll igår måste jag säga. Segt att dem flesta somnade vid halv nio.. jadu.. :)

Om drömmar: alla människor har så stora drömmar. oftast handlar dem om att få ett bättre liv. om att utvecklas som människa och göra det man vill hela tiden. göra rätt saker. åka runt och se platser i världen. visst, inget fel med det. j'vligt kul. jag har gjort en av mina stora drömmar: se pyramiderna irl och vart på sensation black. jag har funderat lite och kommit fram till att jag har fan inga egentliga drömmar. min största dröm för tillfället är att åka ner till amsterdam ogen i sommar och gå på både sensation white och black. mitt liv är så jävla segt annars. jag har blivit den där "andra" som bara jobbar, kommer hem lagar mat. gör något på eftermiddagen och sen gå och lägger sig. sen upp och jobba igen. vecka in och vecka ut. samma samma. men egentligen? vad är det för fel med det? jag trivs ju, utan speciellt stora drömmar om hur mitt liv ska vara.. shit. jag fattar inte vad jag skriver, och du som läsare kanske missuppfattar eftersom jag har cp tankegångs sätt.. :S


love ya all

APDÄJT:
jubord om 50 min. Sen chill med Becca:)




Jag och min sötapa under en suddig natt på glyttinge camping..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0