Lycka

Lycka är ett starkt laddat ord för mig. Lycka kan innebära massor med saker. Hitta 500 spänn på marken, äta sin favoritmat, vara jättefull osv osv. Det främsta med lycka är väl ändå kärlek. Lycklig kärlek måste ju vara det fan absolut bästa man kan uppleva. Det är så jävla mysigt.. Jag har fått uppleva det en gång. Uttala ordet tyst för sig själv några ggr och känn hur det smeker tungan så skönt: Lycklig kärlek Lycklig kärlek Lycklig kärlek Lycklig kärlek Lycklig kärlek, visstdå? :)

fan.

Idag var det en som sa till mig: "Ta vara på varje sekund som går. Ta vara på allt du har just nu. Vi lever så kort tid att du hinner inte gå och oroa dig och må dåligt egentligen, gör det bästa av det du har att tillgå just nu."

Visst, det kan väl vara sant men det är svårt i praktiken..

Nu ska jag städa hela lägenheten sen blir det mat.
ha det så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0