Musik

..jaha,, då var det den 25 december år 2008.. vad säger man? hoppas alla kidz fått vad dem vela... jag vart iaf avundsjuk på en 4åring vad han fick i julklapp.. jag vela oxå ha en sån -.-

men men.. nu är det dags.. efter HÅRDA påtrycknignar i flera veckors tid så är det dags.. jag ska recensera lite musik.. jag börjar med en låt jag lyssnat på väligt LÄNGE och VÄLDIGT mycket.. alla ni som känner mig vet vilen låt det är och niu har hört den förut

början på låten är lite halvseg. kicken är inte allt för djup och det händer inte särskilt mycket egentligen. efter ca 30 sek kommer ett ljud in som låter typ såhär i bokstavs form , moaaaahh che che... jätte svårt att göra om ett ljud till ord men nåt sånt iaf.. sen snurrar det på.. sen låtyer det ungefär så här: ra ra ra ra ra "i am the one that controls the blade".
efetersom dettta är en recension på en låt så måste jag säga vad tycker om varje del jag tar upp.. och just det där när "han" säger det första gången så får jag rysningar.. DET ÄR SÅ JÄVLA BRA!
det som är spännande nu är att det kommer en "mellan akt" det är inge vidare kick och alla ljud går bara om vart annat.. lyssna när kicken kommer och tänk er folker på dansgilvet.. hmmm SICK!.. lyssna får du höra..
när kicken kommer igång så går den ett tag med mycket sköna ljud och man kan föreställa sig både det andra..

efter ett par "moves" så får lyssnaren höra följande: "i am the one that controls the blade" samtidigt som en kvinnoröst "sjuger" ahh ahhh aaaahhhhhh.. nåt sånt.. sen rabblar han upp nåt mer och sen kommer ett ljud...

u best go with the flow.
resictnance
sen kommer ljudet.
det är nu du ska trycka på låten och lyssna från start.
när detta ljud kommer då har alla människor sin egen uppfattning. jag min. och du har din. men alla vi som är överens om att denna låt är fantastikt räcker upp en hand..
jag har dansat till denna låt "på riktigt" 1gång och det var på summer cruisen (brennan spelade denna live) och jag var som ett barn på julafton.
HELT GALET
denna låt är faktiskt bättre än ni flesta som läser detta tror.. vet ni varför?



SKAFFA BÄTTRE LJUD ERA JÄVLA FUCKUPS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0