Helgen

Helgen har minst sagt varit härlig.. Fredagen var dock lite stökig med en massa fylla osv osv.. haha.. xD Lördag morgon fick man ett jävla uppvaknande.. Usch vad rädd jag blev. fatta ingenting.. Men det var ju trevligt trots allt :) <3 <3 <3 <3 <3

Lördagen stack jag och rebecca till hennes stuga och bara mös.. riktigt härligt att vara där. och idag åkte vi till hofors och badade och umgicks med trevligt sällskap:) Årets första dopp blev oxå av :P
Sen vart det bio [Batman] Den var fan bra.. Nu sitter jag här och tänkte väl sova.. men va fan jag hade 2 öl kvar i kylen. Kan ju inte vakna på Måndag och ha öl kvar från helgen..
Det är ju ett misslyckande xD Men det börjar väl bli dags att krypa till sängs..

Coldplay - The scientist

U dont know how lovely u are..
Nej jag tjatar inte.

Ape du är välkommen till "hotell heeed" nästa helg oxå! ;) haha <3 Kanske blir tvungen att köpa en säng till dig snart.. haha..

gn8! love yah all!

None

"man blir fin i hyn" :P

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

God Kväll!

Hoppas du haft en super helg! :)

2008-07-28 @ 01:17:48
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Ape

hahaha. bästa hotellet jag bott på xD jaa, börjar ledsna på soffan! bygg ett rum till mig i garderoben ; )

2008-07-28 @ 19:04:26
Postat av: Maria

Kul att även du var med fam Hedström till Hyn & skööönt i vattnet var det ju oxå;) Häv a najs däj!

2008-07-29 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0