TUESDAY

Jahaapp, morgonens ord som ajg upprepar för mig själv blev "en obskyr video enhet" ständigt återkommande måste jag säga..
Vet inte riktigt varför jag för dessa grejer.. jag håller på ända tills jag lägger inte första snusen.. Helt sjukt.. Jaja.

Har börjat fatta vad som hände förra helgen, intrycken börjar sakta vidta en form som går att tänka tillbaka på och minnas. Jag pratar naturligtvis om sensation.. Det var så jävla grymt som man bara kunde tänka sig. ännu grymmare ändå måste jag säga.. helt galet.. Går inte att föreställa sig.

Satans bilnycklar oxå.. helt borta.. Solen skiner och jag skiter i alla bekymmer jag har atm däremot..
BTW cp att man blir helt wc3 neeerd 8] på sommrarna. aldrig på vintern.. Vem fan vill sitta inne på b.net egentligen när solen skiner och varenda kotte är ju och glassar? Men men jag ska ha 5th icon med human. Har tagit tag i det ordentligt nu xD låter som det är überviktigt kanske, och ja. det äre fan.. hahahahah 8]

Annars då? Jodå. funkar väl. Skulle ju kunna vara bättre!!
ÅÅHHHH, nu skulle ni hört låten jag lyssnar på.. helt galen.

Nä nu har jag inte tid att sitta här och känna mig schizo måste fortsätta "customize" mina hotkeys till wc3 8) OMG ROFL @ ME... -.-

BTW: recept på galen kväll om man vill "glömma" den riktigta världen för en stund:
2 starköl
En påse weed
30-40g färska magicshroomz
En flaska popperz

Görsåhär:
Drick dem 2 ölen
Rök weed tills du känner dig tillfredställd
Låt verka 20-30 min.
Ta sedan en näve svamp låt även den verka 50-60 minuter.
Toppa sedan med 20-25 djupa popperz andetag.

Detta recept kommer göra dig till en annan människa och du kommer inte känna igen din hjärna.

Snällare version:
Chips, fin tjej eventullt en film och ett par tre öl eller nån annan drickbar dryck.





På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0