Måndag

Så var det dags igen. Imorse när jag vaknade efter att ha sovit(?) 2-3 timmar. Så fick jag ett ord på hjärnan som jag går runt och säger hela tiden tyst för mig själv. Det som inte hörde till vanligheterna va att denna gång var det ett namn. Ett namn jag aldrig hört förut och aldrig någonsin kommer höra heller. Inget svenskt namn men väldigt enkelt och kort att säga. Ett för och efter namn. Det verkar även som när det blir namn man säger, så sitter det i längre oxå än vanliga ord.. aja.. :S

Sov på lunchen och drömde en underbar dröm.. <3 Jobbigt att vakna upp och inse fakta sen dock..










D ä r   s e r   d u   s j ä l v ,  v i   b e h ö v e r   v a r a n d r a !   : P
F u n k a r   j u  i n t e  a n n a r s . .  
^ ^
:D
D e t   f a t t a r   j u   v e m   s o m   h e l s t   !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0