Söndag..

Söndagen har bestått av följande.
Vaknar upp lite sådär halvkrasslig, önksar jag hade sovit längre.. Satt hemma ett tag vid datan och degade bara sen åkte jag till bomhus och hämtade Rebecca och körde henne till jobbet.. Därefter åkte jag hem till Linkz och hängde där en stund sen drog vi ut och skejtade en liten stund. Fick för oss att spela fotboll och Eddie hade en boll som var opumpad. Inte det lättaste att hitta en pump som kan pumpa bollar visade det sig.. Men efter många om och men så hade vi luft i bollen och vi började spela warsava.. Jag fick stå med arslet en gång och fick ett hårt skott i röven haha :D
Sen vart det bio "The happening" kanske århundradets sämsta film.. >_< Tur att det var gratis iaf..
Nu blire väl bara sitta här en stund sen slagga, jobb imorgon.. Ganska trevlig helg må jag säga..
Skitnöjd med bilen är jag oxå :)


I  c a n  d o  a n y t h i n g  u  w a n t  2  g e t   y a  b a c k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0