Rebecca..

Rebecca.

När natten är som mörkast och farligast, finns jag alltid där för dig. Du behöver aldrig känna dig rädd. Vad som än händer så kommer jag alltid finnas där för att skydda dig. När du är så ledsen att du inte vet vad du ska ta dig till så kommer jag finnas där för dig. Försöka med dem resurser jag har att göra dig på bättre humör.
När du är gladare än gladast så finns jag där och delar din glädje med dig. Om du vill dela med dig av den till mig.
När nånting är jobbigt för dig så är jag alltid där och försöker hjälpa dig så gott jag kan. Kan jag inte hjälpa dig så försöker jag lite till, ända tills du klarar av det du försöker med. Jag stöttar dig till slutet av ditt mål.
När du är orolig över nånting så kommer jag ge dig nya synvinklar på saker och ting. Allt för att du ska känna dig väl till mods.
När hösten kommer och allt känns grått och trist så kan jag lova att du kommer känna dig upplivad genom mig. Den dagen du känner dig deppig kommer jag ägna så mycket tid och kraft jag bara kan för att få din humörkurva att peka rakt uppåt..
När sommaren har sitt största kulmen så kommer jag vara där med dig och förgylla dina sommardagar så ingen dag blir den andra lik, varje dag kommer bli något speciellt.
På vintern kommer jag skotta din väg fram genom livet, då måste du dock lova att gå sakta så jag hinner springa framför och skotta för dig så du inte får snö på dig och kanske blir förkyld. Jag skottar hur långt du vill, så lågnt att jag kanske dör på kuppen. Då har jag har jag dock gjort allt jag kan för dig, och det är det jag vill.
På våren greppar jag din hand och vandrar sakta med dig på ängarna och ser hur sommaren gör sitt intåg i våra liv. Jag plockar nyutslagna blommor och gör dem till en bukett till dig. Varje liten spor i alla dem blommorna är ett bevis på min kärlek till DIG! Jag kan lova dig att det är inte bara EN spor i den bukett jag plockar åt dig min älskling..

Du och jag genom livet....? Om du [Rebecca] läser detta, så snälla svara med en kommentar.. Jätte enkelt ju! "Ja eller Nej" bara...

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0