Till Rebecca.

Rebecca!
Jag kom på att jag är beroende av dig. Man kan jämföra det med mitt snusberoende:
När jag blir sugen på en snus så öppnar jag dosan och tar upp en och lägger in under läppen, sakta känner jag hur mitt nikotinbehov sjunker neråt medans nikotinet strömmar ut i kroppen.

Samma känsla som att vara utan nikotin får jag när jag är utan dig. Liknande process:
Jag skriver ett sms till dig och får ett svar. Mitt beroende sjunker neråt när jag får svar och du strömmar runt i min kropp.
Därför är det jätte jobbigt när du inte svarar. Man kan dra en parallell med att öppna dosan för att upptäcka att den är tom. Man ställer in sig på att få nikotinet och kroppen söker sig mot dosan, så öppnar man den och upptäcker att den är tom. Samma känsla får jag när du inte svarar.. Du kanske tycker jag är nojig och töntig nu men jag kan inte råför det...

Jag kommer ihåg när jag precis flyttat hit. Vi satt i soffan och kollade på TV och åt kvällsfika, bara du och jag. När vi blev trötta gick vi och borstade tänderna tillsamans och sedan kröp vi ner i sängen och höll om varandra tills vi sommnade. Och varje natt innan man sommnade fick man höra dem här tre magiska orden: Jag Älskar Dig.
Nu har jag ingen att titta på TV på kvällarna med. Ingen att äta kvällsfika med. Ingen att borsta tänderna med. Ingen att hålla om (förutom ditt nattline och byxor). Ingen som säger "Jag älskar dig".... Det är tomt här utan dig. Jag önskar jag kunde göra så att du skulle vara här. Men det går inte.. Jag önskar jag visste att du fortfarande vill va med mig. Du säger att du vill det men jag känner mig osäker.
Snälla borsta tänderna med mig igen snart! <3 Jag är din.


Snälla låt oss fortsätta när du kommer hem.
Jag älskar dig!

/Din Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0