Vad?

Exakt vad är det som gör att en människa blir kär i en annan? Är det någon som vet det? Hur 2 människor kan hitta varandra.. Det finns ca 6 miljarder människor(?) på jorden.. Hur kan då just 2 stycken hitta varandra? Det är fan ofattbart.. Hur vet man att man är kär då? Vem är det som bestämmer det? Är det olika för alla människor? Det måste ju vara det. Alla uppfattar ju saker och ting olika då borde ju även kärleken uppfattas olika av olika människor.. Jag tycker det är ganska roligt att tänka på vad det är som gör att det uppstår känslor mellan 2 personer. Fast jag har inga större förhoppningar om att komma fram till ett konkret svar. Drygt.
En svar jag vet iallafall är att det är 11 dagar kvar tills REBECCA kommer hem och att jag Älskar henne så jävla styggt hårt. Fan alltså. Du får inte åka iväg såhär länge igen. IT KILLS ME!

Jahaja.. Det var det de..
Feting pepp på Oxia - Domino idag vill jag lova.. Så jävla nice.
FREDAG imorgon. Jag undrar vad den kommer bjuda på?
Nån som vill hänga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0