Nothing compares 2 u

FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL 

FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL

FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL

FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL FEL


Det är så FEL!
FAN VAD FEL DETTA ÄR! :'(

Its been 6 days since u took your love away from me...


I'm falling apart..
Jag älskar och saknar dig.

Jag vill titta på film vid datan men har ingen som kan lyfta soffa med mig längre.. :/:/:'/:'/



Gårdagens ABSOLUT roligaste, kan till och med hela årets roligaste grej måste ju vara:

"Havet är djupt, botten är toppen" [sjung ledmotiv till lilla sjöjungfrun]
Jag är ju lågnt ner på botten nu kan jag lova...
Så varför må dåligt när botten är toppen?!





Förra inlägget var inte riktat mot R.


så jävla bakis att det är löjligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0