Söndag..

fy fan, usch, bläääääääää. Så jävla bakis. eller rättare sagt full. inte blivit bakis än.. hahahhahaha. kul att man pallra sig upp till time  halv tio och köpte energi drycker. När jag kommer hem och ska öppna dem så är det TE!! WTF?! ja var ju lite ute efter kolsyran men den gick man ju miste om.. så jävla tråkigt.. när jag skulle prata med kassören fick jag en smärre chock. Min röst!!! jag lät fan som darth vader.. brutalt mörk röst idag. och grädden på mosen är att jag glömde köpa snus. Börjar bra denna cp söndag..
Snart blir det dock Amsterdam och där kommer inget gå snett kan jag lova..

Det är tacken för allt det där! YES! Fan vad skönt! Underbart.. Hur tänker vissa människor egentligen? Vissa tänker ju inte överhuvud taget ingenting vad det verkar som...





Älskling och jag..


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0