Torsdag!

Japp, jag hade fan ruggigt kul igår egentligen.. Jag gillar att umgås med Becca och My! :D Roligaste taxiresan också.. Sista april blev somsagt lyckad.. Synd att telefonen gick sönder bara :/

Nu sitter jag och avnjuter en iskall Mariestads och lyssnar på musik. Fy fan vad jag älskar musik och då främst "hardztyle" jag blir helt exalterad och uppjagad. Kroppen beteer sig nästan som den vore kär...

Recycling prevents usefull material resources from being wasted.. GET GET GET WAS WAS WASTED!!!
Fan vad POWER det är i den låten..

U best go with flow coz I am the one that controls the blade... Den är inte så pjåkig den heller!! Hela kroppen blir galen!!
Slutsats = Brennan Heart gör mig lycklig, det bästa av allt är att jag har 5 NYA låtar av han rakt in på (C:) MY GOD!!

Imorgon blir det mys med Rebecca för hela slanten! <3 Älskar dig gumman..

Hadet bra alla! :):)




Brennan Heart A.K.A Blademasterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0