Onsdag

Idag har det vart en mycket angenäm dag. trevligt trevligt :) först mat och sen bio med rebecca! :D Sitter och funderar på lite allt möjligt nu..
Jag vill fan bli liten igen, då var kärlek en puss på kinden och gjorde man slut med nån så hade man en ny lapp med dem 3 mest underskattade orden "får jag chans?" redo till lunchrasten.. haha vilket härligt tankesätt man gled omkring med..


btw, undrar hur det är att ha barn? När blir man egentligen vuxen? när man var liten trodde man ju att man blev när man började högstadiet. en unge som gå sjuan nu är ju bara ett litet barn.. man är ju inte vuxen.. under tiden man gick i högstadiet så kom väl dem flesta underfund med att det är när man börjar första ring man tar steget till vuxen världen..? hm.. dem som går ettan nu är ju oxå bara barn..
När jag gick i gymnasiet trodde jag att man blev vuxen när man hade jobb och egen bostad... lol, här sitter man med affischer som hör hemma i pojkrummet och leksaker som hör hemma i leksaksrummet..  och spelar massa olika dataspel och drömmer om olika coola saker som vore kul att ha..jadu.. min högsta önskan just nu är att att härja i ett IKEA bollhav.. Finns det någon "vuxen" version av ett sånt? nån som vet? ingen? kom igen! wtf?
Kanske blir man vuxen när man är mogen nog att kunna ta hand om sig själv och fatta egna kloka beslut..



Jag har långt kvar..

Men det bästa av allt, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0