tankar kring

fick ett par tankar idag.. situationen var som såhär: jag cyklar hem från jobbet. kommer till ett trafikljus. det kommer bilar så självklart stannar jag. det är rött för bikes. så fort bilarna åker och jag ser att jag kan cykla (still red light) så trampar jag iväg. tjejen som står bredvid som för övrigt bär reflexväst hjälm fungerande ljusanordning och plingklocka står kvar.. då kommer jag till mina "tankar" varför ingriper hon inte? herregud jag begår för fan ett brott.. varför står hon bara där och tittar på medans jag bryter mot lagen? här kom tanke nr2 upp.. hade jag börjat spöa nån istället eller kanske knivhuggit någon så hade hon med all sannolikhet ingripit eller åtminstone ringt polisen..
undrar varför det är skillnad på brott..

ja jag vet du som sitter där och läser. nu tänker du: herregud vilken dumskalle jämför cykla mot rött med att döda folk?

det hör inte till saken, utan ett brott är ett brott i mina ögon..
get wasted, still wasted

btw, dags för er allmänheten att vakna upp för en gångs jävla skull. surfa in på krippeochsippe.blogg.se nu med detsamma. en gång för alla. alla för en
love u guys <3

Kommentarer
Postat av: H*

- läs gärna mitt senaste inlägg & säg vad du tycker!

2008-10-09 @ 19:54:13
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Anonym

Love u to hotelheedz <3

2008-10-09 @ 21:29:40
URL: http://krippeochsippe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0