unztak

jaha, mitten av veckan. vad gör man? inget. varför? vet inte. kommer jag göra nåt? nej. varför inte då? orkar inte. ser du ljuset i tunneln? vilken jävla tunnel? ja men, tunneln. nej jag ser det inte. shit du är blind. nej det är jag inte. det måste du vara. MEN NEJ. jaja. känner du nåt inför framtiden? självklart, jag ska ju snart dricka te. men din dumma jävel ser du inte längre än 15 minuter in i din framtid? nej jag är väl för fan inte synsk. nej det vet jag men du lär väl tex veta vad du ska göra om 30 minuter? nej inte en aning, kanske sova? kanske vara vaken? kanske gå ut. du kan inte gå ut. det är för sent. jaha okej då stannar jag inne. bra. men det här med tunneln då? ser du verkligen inget ljus? jo självklart jag gör men inte som du beskriver nån jävla tunnel ditt fuckup. du är taskig.

så.. haha. cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0