Lyckad

Det vart en lyckad nyårsafton för mig. trots att jag inte åt skaldjursplatå i sällskap med 300 pers och inte avnjöt jag nån vidare exklusiv skumpa heller. Istället vart jag belönad med gott sällskap och en alldeles perfekt fylla. Jag känner knappt av att jag drack igår. Helt underbart.

Först bar det av hem till becca och där vart jag bjuden på potatisgratäng och rostbiff. Trevliga My var även på plats. Efter det stack jag till linkan där det satt ett antal personer och häckade. Därifrån till Bomhus och imbas party som inte vart långvarit.
Becca my och marie/a ? kom och då var det dags att åka igen. Stack till söder och entrade en mycket rolig fest tycker jag. Det var där klockan slog tolv. :]
Efter det så var vi ett gäng som drog till mig och levde rövare känns det som..
Med andra ord, ett bra slut på ett skitår och en bra början på ett år som förhoppningsvis blir lite bättre.

nu kallnar kebaben, cya


Kommentarer
Postat av: apecake

läser du blondinbella ; D ?

2009-01-01 @ 19:51:03
Postat av: Mysan

De va ju skitkul igår ju! :D

2009-01-01 @ 22:52:32
Postat av: daniel

ape. ja det är klart xD du med alltså?

`

mysan ja fyy fann :D

2009-01-02 @ 17:16:44
URL: http://heeddzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0